091018

walla baya folket :D idag så har jag mest städat åsånt. typ rensa bort lite grejjer som jag inte behöver åde.
jag har oxå varit på hälsans och kolla när mitt lag spela mot överkalix, dom vann stort, 80-14 :D dom spela osportsligt hela tiden. dom slogs, puttades, foula hela tiden. och inte nog med de, dom börja sen kalla en för fula saker.
som åt josse t.ex. en tjej höll på hela tiden och putta josse i ryggen och sen så börja hon säga fule ord, t.ex flitta, fjolla och lite annat. hon boxade till henne i magen så hon tappa luften. sen när tjejen boxa till henne så hon föll så sa en lagkamrat "snyggt jobbat".
gör man så ? eh svar NAEH !! de är ju nog om man knuffas åsånt, men sen när man börjar kommentera fula kommentarer ? de var ju bra att josse inte sa emot och börja göra tillbaka, de är ju bättre att vi spelar vårat schyssta spel, istället för att sjunka ner till deras nivå.
asså gaah jag blir så arg, men vi spela ju asbra som vanligt, snygg jobbat tjejjer ;)
sen när jag kom hem så har jag ju baara städat. sen när mamma har rensa ut från lilla toaletten så fick jag massor av grejjer :D

Jag fick blandannat en ny necessär(stavning??), foundation, ögonskuggor,
Mascara, ögonbrynspenna, hudlotion och typ lite annat :p

Jag fick oxå lite perfymer som min mamma inte vill ha kvar :p

och sen så fick jag denna fina ring av mamma :)


senare så har jag, mamma och brorsan rensat lite på vinden, sen så har vi kolla på film :p
och nu så sitter jag här och har tråkigt, borde typ gå och sova snart men palla XD
möhöhöhöhöö jag typ lyssnar på musik, samma låt hela tiden :D venE varför ? ;s
ajja pallar itt skriva nåmer för kvällen, ska sociala me lite folk på typ msn åde, pussss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0