bilderrrrr

shuu bre :D här kommer lite bilder från veckan :p



på HKn i tisdags. Min kraschade omelett hahaha :p

hahahahahaha joo jättefin bild då ;o på HKn i onsdags :p
de var faktiskt inte meningen att de skulle bli vad de blev ;s
de var kvar smör på kniven och jag skulle tabort de åsså blev de såhär ;ss
Vi skulle baka scones ;p

HKn i onsdags.
jaa, vi gjorde först saftkräm, och sen scones. scones= ÄCKLIIGT !! :D

Man får väl bjussa på en egobild dåe ;)



Nyss så har jag, mamma, brorsan och morbror nisse varit till gammelstad och stoppa ljus på min mormors och morfars grav, och min mormors syster grav oxå. nu så ska jag snart äta, korvstroganoff och ris mums :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0