dålig uppdatering !

hejsan, förlååt för dålig uppdatering på sistonde.
jag har hafft all tid i världen att kunna blogga men har bara inte orkar och kommit ihåg.
orkar inte skriva vad som hänt som senaste dagarna, för då skulle jag inte ha tid att göra något annat resten av dagen :) Ja som sagt så har jag haft match idag, lr matcher om jag ska vara exakt.
först så skulle jag bara spela en match, den mot övertårneå 96. men efter den så skulle 95orna och några 96or spela mot övertårneå 95. och då fick jag och några till förstärka deras lag.
så då blev de att spela 2 matcher. första matchen mot 96orna så förlora vi med 3 poäng, suck. egentligen så skulle vi vunnit den matchen men vi slöa ner vårat spel åsså missa vi jätte många skott.
sen andra matchen mot 95orna så låg vi under hela tiden. men sen i fjärde perioden så tog vi igen massor. vi gjorde minst 26 poäng på typ 6 min. så vi förlora bara me 9 poäng :)
sen efter de så cykla jag hem och när jag kom hem så hade min morbror kommit :) han hade typ varit i finland och jobba. han bor i stockholm så han stanna hos oss på vägen hem :)
nyss så har jag duschat, så nu så lyssnar jag på musik. vi ska typ snart fara te gammelstad för att fixa min mormor och morfars grav. nu så ska jag typ göra nått, typ sociala me morbror och dom, pussss <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0