Fredagsmyys :D

shuu, äntligen fredag, så härligt :D ja som rubriken lyder så blire fredagsmys hemma hos mig iallafall :)
kom nyss hem från willys för har varit där och handlat lite godiis åsånt där till ikväll :) idag så fik jag sluta en halvtimme tidigare, ibland så är rosa typ bäst i världen (min spanskalärare). då när jag sluta så följde jag och moa me johanna hem, för hon fyller år idag :) vi fika, skratta och hade jätte kul :) sen där vid halv 5 så kom hennes kusin linn. efter typ ett tag så var jag tvungen att fara hem för de var middag. efter middagen så städa jag HELA mitt rum, visst ´är jag duktig ? :D efter de så for vi te willy som jag skrev där uppe. nu så vet jag inte v jag ska göra, sociala me lite folk åde, ajja puss och smeeeek <33'



___________________________________________________________________



Btw, grååååt med miig, jag har sluut pengar på mobilen !! :'(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0