glömde ju nästan ;)

hahah nej så dålig jag är, jag höll ju nästan på att glömma att världens bästa jacob fyller år idag :D han fyller fjorton, hahah nu blir han fjortiiiiiiiiiis :D mouhahahahahahahhah grattis pöjk ;)<3





_______________________________________________________________________


Sen nu idag så for jag, mamma och storebrorsan te gammelstad och tände ljus på gravarna.
fan va illa jag mådde när vi åkte buss, blää så äckligt, fick typ uppstötningar ;s
ajja sen så for vi te kvantum och handla, sen så gick vi hem.
direkt när vi kom hem så gick jag och storebror ut me hundarna.
när vi kom in så gjorde vi mat, tacooooos :D
för en stund sen så åt jag, nu så ska jag gå och kolla på jönssonligan på tv 4+, pussss <3


Btw, mamma har fyllt på min mobil, så smsa och va sociaaal :D<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0