hahah asg :D

hahaha lyssna här va som hände efter att jag och mamma hade varit på willys XD :

när jag och mamma stog vid busshållplatsen vid willys så kom de fram värsta thai killen och börja snacka engelska me oss. han typ mumla så man hörde ju inte ett skit va han sa.
jag typ höll på att garva ihjäl mig. sen när 5ans buss kom så hoppa han på den tack och lov, men då blev de nå problem med en av dörrarna på bussen, den ville inte gå igen helt, och sen när chauffören skulle öppna den helt så gick inte de heller, så då gick han och tröck på dörren och pang så for dörren upp.
hahah ni skulle sett, hela jävla dörren gick typ sönder. den gick igen men minsta lilla blåst så skulle den fara upp. haha ja då gick han ut och skulle försöka fixa dörren, och när jag klev ut så for dörren igen åsså tappa han nån nyckel grejj mitt under bussen åsså när han skulle gå in i bussen så var ju dörrarna stängda.
haha fan va arg han blev, han typ pressa upp framdörren bara för att komma in. hahah tror ni jag garva nå :D fan va problem han hade. han typ förstörde hela jävla dörren XD jag och mamma bara stog och skratta.

när 7an kom så tog vi den. när vi kom hem så gjorde vi inte så mycke. vi käka middag och sen så skjutsa pappa mig till träningen. dörren in till hallen var låst, och ingen var i hallen. så då fick vi stå ute och typ frysa. sen så kom josse(min ena tränare) med nå nyckelkort så vi kom in i hallen. efter träningen så fick jag åka hem me tovee. när jag kom hem så duscha jag och de. och nyss så har jag baka kladdkakaaaaa så ska gå och kolla film nu och äta kladdkaka med glass :) puuusssss <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0