happy halloween :D

nu idag så har jag inte gjort ett skit. bara suttit framför datorn,
lyssnat på musik och sjungt som jag nästan tappat rösten :)
nu så håller jag på att fixa mig, för ska snart fara ut till mormor och
morfars gravar i gammelstad och tända ljus. sen efter de så blire att fara hem.
dagens middag är tacos, mummmmms.
ajja ska fortsätta fixa mig nu, skriver mer sen pussss <3


Dagens frisyr: risiiigt...
Dagens humör: lite sådäär,
Dagens vill ha: pengar på mobileeen :D
Dagens att göra: först handla på willys, sen typ ba chilla, träning senare :p

Dagens outfit:
Svarta mjukisbrallor, ?
grått linne, H&M
Vitt linne, Gina tricot
ljusgrå Kofta, ? (vunnen på tradera)



Bild;
tyvärr inngen bild idag, orkar inte fota en ;pp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0