ingen lust..

nejnej, jag har ingen lust att blogga just nu. de är såååå tråkiiigt !! men där av så älskar jag att läsa bloggar :P men iaf igår så hände inte så mycke, städa mest åde. sen på kvällen vare träning, helt okejj faktiskt :) nu idag så har jag städat vidare, har oxå hunnit sitta vid denna dumburk och ladat mer musik till mobilen från Frizon.se . haha snälla mobba inte men jag bara ÄLSKAR Alte, Toppen, emilush, Micco, Kaggen, och många många fler :) så jag kan sitta felar timmar bara för att ladda ner deras låtar. plus så sitter jag och söker andra artister oxå, man måste ju variera sig ;) nu så har jag kring 300 låtar på mobilen. minst 170 av alla låtar är från frizon hihi :)
jaja nu orkar jag inte sitta här, som sagt så har jag ingen blogg lust alls. de är bara så jobbigt nu att tänka ååh jag måste ju hinna blogga idag oxå. jag hinner ju inte allt här i världen heller. dels så är de ju mycke i skolan, sen så är jag ju me kompisar ganska ofta och nu så är jag mitt uppe i en flytt så de är fullt upp nu i mitt liv. bjussar på en egobild här nedanför ;)


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0