090904

hejsan alla :D idag så vare ju skola as usual. och som vanligt så var de ju askul på lektionerna ;) hahahahh under NO lektionen på morgon så vare ganska kul, höhöhöh. sen under typ nån livsegenskap lektion så höll simon på hela tiden ;o jaja de är ju lixom typiskt han XD han typ mobba mig för att jag gjorde en grejj som han tyckte var askul ;s sen när de var lunchrast så börja david hålla på, han putta mig hela tiden, alltså vafan vill alla mig egentligen ;o :D och sen före slöjden så försökte jag och ewe ta simons dricka, hahah de var kul, för helt plötsligt så tog janis den och sprang ut i regnet. simon sprang efter ofc och janis tappa fan ena skon, åsså sprang han i värsta vattenpölarna :D sen så såg jag inte vad som exakt hände men flaskan var ju ganska skakad så typ nånting nånting så fick simon nästan all läsk över sig harhah :) när vi hade slöjd så tog simon min mobil hela tiden, hahah jättekul. ajja som sagt så har de varit en ganska rolig dag :) nästa vecka på onsdag så är jag LEDIIIG !! :D de är för att vissa ska ha heldag av elevens val, för dom har inte varje tisdag som t.ex musik och läslusta har. de kommer bli chillll ;) ajja måste städa nu -.- pusss b y e <33



/love feff3liciouss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0