090906

shuu alla, sorry om jag inte skrev nå igår, men jag hade så jävla ont i mina revben.
okej de har jag nu oxå, men vafan jag kunder ju inte stå lr sitta för att de gjorde så ont.
jag har inte lika ont idag, men ont har jag.. ajja, imorn så blir de att fara te läkaren -.-
för dom senaste dagarna så har jag haft hosta och ont i revbenen, så man vet ju inte va de är ...
men iaf igår så gjorde jag NADA, satt och lekte i picnik under dagen me gamla bilder åså.
sen där vid midagstid så såg vi klart ''Från andra sidan'', fyyfan va bra den filmen äär :o
grymt bra gjord, inte speciellt läskig som jag trodde men den var rysligt jävla bra.
venne hur de blir nästa helg om jag ska ha den där tjej/film kvällen hos pappa.
för då tänkte jag att, veronica hon jobbar säkert, anna kan nog va i pite, storebrorsan är på LAN,
och pappa och kasper sover hos farmor, fast jag vet inte än, för jag tänkte hur bli de me frukosten dagen
efter åså, äh jag och pappa ska snacka och kolla upp hur de blir nu imorn.
jag skriver då :) nu orkar jag itt skriva mer, har så ont i revbenen så ska gå och kolla på titanic nu :D
hare bäst, pusss b y e :)<3



Gryymt jävla bra film, de blir nog att se den här om jag får ha tjej/film kvällen :)

grymt bra film, så jävla sorglig. jag vet den är gammal men so ? :D


/love feff3liciouss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0