090910

heyy allesammans ;) idag så hare varit en väldigt rolig dag på skolan hehe :) före första så kom jag försent en halvtimme, inte bra intee braa, ajja, anna,cici,stella och moa kom oxå lika sent som jag, men de var faktiskt richards fel, för han hade inte meddela oss vilken tid alla skulle börja :) så vi fick typ inte frånvaro :) ajja sen när den NO lektionen var slut så hade vi bild. de var kul som vanligt :D efter bilden så hade vi NO igen, efter 20 min så gick vi ut och vandra, hahahahh vi gör de typ varjedag, men de är ju helt okejj. men iaf efter de så vare lunch. äcklig mat som fan vare iaf ;) efter lunchen vare information om gympan denna period. sen så hade vi typ 25 min rast. då hade vi ganska så kul faktiskt, kom inte ihåg så mycke, förutom att jag och emma typ kalla joar för youare, fattar ni HAHAHAAHAHAHAHHH omg alltså ;) vi hade typ fett kul. sen vare matte, och de var oxå kul, bortsett från att tomten(david) sitter och stirrar på mig hela tiden. fast idag så körde vi arga leken, men de gick inte så bra för mig för han får mig att skratta hela tiden. okejj så svårt är de inte att få mig att skratta men iallafall :D sen oxå så fick janis och simon sitta bredvid varandra, lr bredvid och bredvid, anna satt emellan dom, oh dom typ satt och sa ba, ååh jävla potatismos och blablablaaa, de var ganska störande. dom är typ ovänner ;oo ajja sen efter de så sluta jag, då for jag hem. sen kom felle. var med hon te typ där vid 6 lr nå, då for jag te clara. var hos hon te typ 9. vi satt vi datorn och kolla på idol ofc ;)  när jag kom hem så vare bara att plugga, för vi har nå jävla prov imorn fick jag veta igår :o jag ba VAAAH ?!! alla andra hade fått veta de i måndags så man bah jajjamen, schysst ;) jag kommer typ få alla fel juu, för kan typ ingenting-.- imorn så ska vi oxå fara te skogsvalen, men jag får inte vara med (åsså vill jag inte heller), men de är för att jag har nå konstigt i mina revben, jag får inte anstränga mig dom senaste veckorna framöver :( de är både bra och dåligt, de dåliga är att jag inte får spela basket :'( uääähh, och de som är bra att jag slipper gympan på skolaan XD ajja, imorn efter skolan ska jag va me eweee :D de blir kul, vi har inte varit me varandra på typ 3 månader :D jaja de blev ganska långt inlägg idag, men de är för att de hänt ganska mycke :) lägger in nå bild från dagen och gårdagen här nedanför sen oxå :) hare bäst allihopa puss b y e <3



bild från igår :) spanska lektionen, carl och niklassss :D

bild från igår :) joar(youare) och jakob :)

bid från igår :) hahahahh mmh skills man har då NOT ! XD

bild från idag :) haha rasten fett roligt vi hade :) joar(youare), cici och emmelie ;)

bild från idag :) jag och claraa ;)<3

bild från idag :) felle, ja men du är ju normal då ;)<3

bild från idag :) FÖRLÅÅÅT FELLE ;SS <33


/love feff3liciouss


Kommentarer
Postat av: Anna ;)

Gahahahah, fett b'sta platsen jag har XD ;)



youare :)

2009-09-11 @ 16:02:59
Postat av: andra felle

och jag var juh fin fin på sista bilden ;oo

2009-09-12 @ 10:49:05
URL: http://fellishhhofslagare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0