090911

shu breeh alla :D idag så börja jag kl 9.20 :D fast jag for te ewe typ tio i 8 :) sen så gick hon inte på lektionen :D utan vi ba vandra runt :) sen kl 9 så gick vi på coop och köpte burn, den nya burn, den var fett äcklig ;ss och sen idag så hade vi prov på morgon. och de gick skiiitdåligt. för jag satt bara och tänkte på att janita skulle komma te skolan och "snacka" med ewe, så jag kunde inte koncentrera mig och därför kom jag inte ihåg nånting. kommer typ få 3 rätt av typ 25 lr nå ;S efter de så hade vi mentorstid och livskunskap. efter de så  vare lunch. jag åt inte för de var typ äcklig mat, så jag och ewe och amanda gick te coop, och ewe köpte en dricka och kakoor :) efter de så cykla jag och ewe te skogsvallen,  ewe åkte på min pakethållare :D fast vi for inte direkt te skogsvallen utan vi for typ runt NLV och typ allt. sen när vi kom te skogsvallen så har vi bara chillat runt och tagit reda på att david(viklund) suger på höjdhopp ;) hehehehehehehehhh XD ajja vi sluta kl 3, då cykla jag, ewe, tobbe, markus, challe, rodin, anton och jonas te dollar för dom skulle köpas nå :) sen så kunde inte jag och ewe fara hem för jag har typ haft punka på min cykel så då kom min pappa och hämt miig och ewe :D när jag kom hem åt jag äckel blodpudding och sen så for jag te ewe :) jag ska sova hos hon :D ewe håller på att platta året nu, och sen vså ska vi typ gitta te markus, för han ska lanaaa :D venE va vi ska göra där, typ sociala oss åde :) ajja ids itt skriva mer, skriver kanske senare, inte säker ännu men bara kanske. hare braa puss b y e <3


Btw, här nedanför kommer lite gamla bilder på mig och ewe som jag hitta på ewes datorn XD



hahaha äggsläppet, vi har våra minnen gmn <3

hahahh typ gammal bild ;)

hahaha klassresan ;)

hahah lite rolig och sööt bild ;)<3

hhahahaahh typ gammal bild från klassresan, jag och helen :D<3

hahaha typ galen bild på jonas. typ drogad från min sida ;)

förlåt ewe ;ss men den var ju så sööööt bilden ;)<33

hahahahahhahh  emmelie,jag, cici och typ nån ? :)<3

hahahhahh jag och ewe elda upp typ nån fundationtub lr nå :)

hahahahh mmh jättefin bild dåe ^o)

jag kommer alltid älska dig <3


/love feff3liciouss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0