090913 (igen)

shuu allla :D for te ewe där vid 11 typ. då så fixa vi oss åde, sen så for vi te stan. där gick vi typ runt lite överallt. sen så for vi te svö och träfa markuuus och robiiin :D då var vi me dom, vi cykla runt lite på svö sen så for vi te mig. när vi kom hem te mig så såg vi på fim, Från Andra Sidan :D ruggigt bra film, och markus tyckte ju ofc att charlotte var assnygg hahaahahhaahh ;) NOOT XD ajja sen så var vi i mtt rum i typ en halvtimme. robin typ gic runt och kolla på allt som var i mitt rum, typ alal låder och allt. och sen så pova han fan mina schalar och allt, de var kul hahahahhah. sen så cykla vi te ewe. när vi kom dit så satte jag mig vid hennes dator. markus satte sig i fotöjlen och robin börja spela guitar hero.. sen så chilllla vi bara. typ snacka om allt möjligt åde. sen så gick vi ut, ewe tog me sin skällande hund som aldrig kunde hålla käften hahaahhh. vi typ stog vid vägen och sncak i en kvart. och jag, markus och robin fick typ psyk för ewe hund kunde ju inte hålla käften, hon skälde hela tiden, de var tötande som faaan. sen så for dom hem, jag gick in te ewe och hämta mina nycklar, sen så for jag oxå hem. när jag kom hem så hoppa jag i duschen. och sen så smsa jag me markuuuus :D jag ska va me han på tisdaaaag :D och imorn så blire att vara me isak, jacke och felleeee :D de blir skojjjjjj. ajja ids itt skriva mer, va sociaaal ring 0767614768 och adda felicia_96_63@hotm... puss b y e <33


/love feff3liciouss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0