090913

shuu förlåt om jag inte skrev nå igår ;s men hann lixom inte, gjorde typ grejjer hela tiden. men iaf, jag sov ju hos ewe från fredag te lördag. och igår på morgon så typ låg vi och såg på film. sen där vid typ 11 så kom malutta och amanda :D sen så for vi in te stan. vi var först utanför smedjan, och där träffa vi michelle, och sen så träffa mluttan amanda mörterg. dom snacka ett tag åså, sen så for vi te stadsparken. där var i typ en halvtimme, sen så for vi te ewe, och jag hämta mna grejjer, sen så for jag hem och fixa lite grejjs, sen mötte jag felle och se så börja vi se filmen :D felle  tyckte den var skiitbra och de är den ju oxå ;) ajja sen efter de så for hon hem, då satte jag mig vid datorn, sen så kom pappa hem, sen där vid 9 tiden så for jag te ewe och var me hon te 10. sen for jag hem, och börja dampa me min tv som inte ville funka :( fett arg jag blev, men då så la jag mig på sängen och lyssna på musik och läste, somna typ där vid 1 lr nå. när jag vakna så var min bärbara dator fortfarande i sängen.. jag hade glömt stoppa ner den på golvet och jag låg fan och höll om den hahahahahahhaah, de var lite kuligt. sen när jag klev upp så var de frukost. sen efter frukosten så for lillebrorsan te en kompis och pappa for te hamnen. jag har typ inte gjort nånting, typ lyssnat på musik de :) här nedanför så kommer några bilder från igår me maluttta, ewe och amandaaa ;) puss b y e <3



haha vadå äcklig burn?:)

hahah jag och maluttttta ;)

ewe och amandaaa ;)<3

amanda, maluttttta och ewe, störtsköna människoor ;)<3

jag och amandaa ;) på maluttttans moppe <3

maluttttaa, så söt tjej alltså ;)<3

hahahah amanda och maluttta ;)<3


/love feff3liciouss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0