090914

shuu alla ;) som vanligt så vare ju skola åde.
typ va social me alla jag mötte i korridorerna åde.
spanskan var tråkigt som vanligt hahhaahh.
bortsett från att niclas är väldigt smart och frågar om svaren hela tiden ;)
man bah joo smart du ääär lixom ba ^^) höhöhö
jag typ höll på döö oxå, jag typ satt mitt i korridoren bah:
ååh jag döör omg, asså ååh jag döööööööör !!
jag typ satt så hela tiden, men de var ba en grejj som jag inte berättar;)
sluta där vid 3, de var chill. satt typ på skolan aslänge.
var typ social me ewe och amanda, för jag satt och vänta..
vänta på att felle skulle höra av sig om hur de skulle bli.
men de blev inte att vi var me varandra.
där vid 4 följde jag ewe och amanda, för dom skulle te holms.
följde dit sen for jag hem där vid halv 5 för jag skulle käka.
sen så har jag bara pluggat och pluggat.
kom just in för har varit ute och gått me hundarna.
ska typ fortsätta plugga nu, för jag får inte faila på nästa prov.
ajja, puss och smeeeeek alla b y e <3


/love feff3liciouss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0