090915

heyy alla :D orkar itt skriva allt som hänt idag, för de är typ aaasmycke.
ajja efter skolan så var jag med markuuus, jonne och robin.
vi var hemma hos robin och typ chillllla. sen drog vi ut.
for typ runt på örnäset åde, sen så stack vi te jonne.
jonne typ satt och spela cs lr nå, och robin kolla på, medans jag
och markus bråka om jonnes säng hahaahh. jag hade faktiskt paxat den.
ajja de löste sig te slut. sen så kom älgen(långtobbe) höhöhöhöhö. 
sen där vid 5 6 tiden så var jag tvungen att fara hem.
när jag kom hem käka jag middag och sen så chilla jag bara.
sen så märke jag att pappa fyllt på min mobiil. TACK PAPPAAA !:D<3
såg idol för en stund sen, hahahh, är typ beroende av de.
imorn så blire att va me markuus igen :D
måste gitta puss och smeeek b y e b y e <3
ajja är social 0767614768 ;)<33


/love feff3liciouss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0