090916

helluuuu :) idag så blev de inte att va me på gympaaan XD
de är för att jag fortfarande har lite problem med mina revben.
ajja då gick jag och johanna en promenad runt parken.
när vi gick så prata vi om seriösa förhållanden och allt.
och sen helt plötsligt så börja en gubbe som gick framför oss
att börja snacka me oss och blablablaa, hahahah jag och johanna
typ höll på att garva ihjälv oss XD de var typ askul hahhahahh.
sen när gympan var slut så cykla jag iväg te skolan typ fort som
fan för de börja regna, och de var nog med att jag hade jätte ruffsigt hår,
jag ville ju inte heller ha lockigt oxå ;oo när jag kom te skolan, så
tog jag mina böcker, och vänta på dom andra. sen så hade vi NO.
efter NO så hade vi matte, och de var chilllll :) efter de så vare lunch.
åt typ aslite, för de var äckel päckel maaat. efter lunchen vare NO igen.
och efter de så sluta vi, fast egentligen så skulle alla som går i syslöjd ha
sista Lab timmen, men alla fick hemläxa till på fredag, så imorn så börjar vi
kl 9.15, fett chill asså ;) efter skolan så gick jag typ runt och snacka me
nagge och typ vissa. sen gick jag te fiket och va social me markus, jonas
älgen och typ nagge .. sen så var jag tvungen att fara hem, suuuuck. ajja
imorn så ska de fan bli att va me markuuus, för fick inte va me nån idag..
bara för att jag inte hade hade batteri på mobilen och inte hört av mig te
mamma igår. ajja nog om de. på fredag så börjar jag 8.15, fast egentligen
så ska jag börja vanlig tid, 9.20, men jag börjar 8.15 för att min spanska lärare
ville att båda grupperna skulle komma på morgonlektionen. ajja de gör ju inge ;)
sen på fredag så äre klasskampen, och de var tänkt att jag skulle va me och
springa milen, men kan ju inte de p.g.a mina revben, så då ska jag gå hela
5.4 km, äh de är ju chillllll. ork itt skriva mer nu puss och smeeeek B Y E B Y E <3



Btw, jag får typ damp på markus när han sjunger baby vill du suga av min tåå.
och nu har fan jag oxå börja sjunga de, tack så mycke då markuuuus ;ss :)




/love feff3liciouss


Kommentarer
Postat av: Linn .)

Hehe, det är bara att stå ut med det.. Han sjöng det tiep hela vårterminen också x)) <3

2009-09-17 @ 18:57:57
URL: http://meao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0