090919

hejsan alla, ursäkta för dålig uppdatering, men som sagt så har jag ju tummen mitt i handen ;ss ajja både igår och idag så har jag inte gjort så mycket. idag så var jag på stan me mamma och köpte en ny jacka och en väska, TACK MAMMAA :D annars har jag mest bara suttit här vid datorn och tvn. har typ nött ps 2, eye toy play 2 och the urbz, hahahaah . nyss så har jag sett på film, freaky friday, den har man ju sett några ggr ahahh. nu så sitter jag här och har jävulst ont i magen, venE varför, ska snart lägga mig i sängen och messa me emmelie och fråga hur hon mår, för tidigare så hände en grejj, säger inte vad men snälla, trösta henne hon behöver alla sina vänner !! hon mår skit just nu, och fråga inte varför om ni inte vet, de är ganska jobbigt för de har hänt mig ganska många gånger. slut pratat om de, ork itt skriva mer men looovar att försöka få tummen på plats och börja skriva igen, hare gött allihopa pusss och smeeeeeeek B Y E B Y E <3

btw en grejj till, sry om jag inte lägger in bilder på t.ex dagens outfit åde men min kamera har typ gått sönder *snyft*, ska försöka fixa den, för med mobilen så blir de såå dåliga bilder så de är inte sant...


/love feff3liciouss



okejj den bjussar jag på bara för att jag inte varit så sociaal ;ss



Kommentarer
Postat av: EmmelieVanhatalo

felle du är helt underbar vän <3 ställer alltid upp för mej,du är bara bäst <3 loveu

2009-09-21 @ 19:36:14
URL: http://emmelievanhatalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0