090920

hellluuu :D vakna där vid 9 tiden av att mamma fråga om jag hade nå smutstvätt. då satte jag mig i soffan och kolla tv. sen så äre de ända jag gjort hela dagen. ikväll så ska jag fara och träna, ÄNTLIGEEN. nu så smsar jag me linn, och jag är förbannad. ursäka men jag kan inte fatta att en sån person som han kan hålla på som han gör. han har ingen rätt alls att säga de han säger. och speciellt inte till linn, hon är ju en sån underbar person. och jag kan inte fatta att han, HAN gör såhär, när jag lärde känna honom så lärde jag känna en kille som är snäll, en kille som man kan lita på, men nu när jag hör allt de här så vet jag inte längre. enligt några så har han blivit falsk, men jag vet inte längre. nog pratat om de, har nyss käkat hamburgare, ska snart fixa mig för ska ju på träningen ikväl :)ajja, skriver mer sen, puss och smeeeeeek B Y E B Y E <3



/love feff3liciouss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0