090921

heyy alla :) ja som sagt idag så sluta vi efter lunch, fett chill asså.
då var jag me ewe, natta, nagge, emma, helen och sirly. vi for in te stan.
där träffa vi folk åså :) gick typ rubt och kolla på kläder åde :)
sirly köpte vä lite grejjs åde. sen så gick jag och ewe på willys och köpte hårfärg.
jag köpte blåsvart och ewe blont. sen gick vi hem -.- suck, aja när vi kom hem te ewe
så hjälpte jag hon färga håret, sen färga jag mitt eget, sen for jag hem.
när jag kom hem så åt jag middag och sen så gjorde jag väl inte sådär jättemycke.
har nyss tagit ett varmt skönt bad. och nu så har jag tråk.
ska väl lägga mig i sängen och kolla tv lr nå sånt:)
ajja måste gittta puss och smeeeek B Y E B Y E <3



vadå skillnad mellan färgerna ? ;oo

jag och ewe tog fika paus på väg hem :)
 
före

efter:D


nåå va tycks ? saknar mitt röda hår iaf, men jag vet väl inte, dt blir väl att
ha såhär nån vecka innan jag färgar brunt :)


/love feff3liciouss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0