090928

helllllu alla :)
ja som sagt igår så hade man ju fler matcher i arcus.
lr fler och fler, en kl 15 hahah. fast jag kolla ju på dom andras matcher oxå ;)
sen nu idag så hare varit rätt chill på skolan, typ de vanliga, No, matte,spanska NO tiiep.
och idag så fick cici och stella torka booord i matsalen hahahahah..
okejj jag ska inte skratta för imorn, ja då äre min och moas tur, blääääää !!
usch fyy blää så äckligt asså ;s typ torka jävla äckel mat och allt ;s
jaja men då slipper man ju då lite av NO lektionen och spanskaaan XD
fast spanska är rätt kul, i fredags så jobba jag faktiskt överkurs i de. venE varför.
hade tiiep lite och göra så då satte jag mig ner och skrev om mig själv och min familj.
typ om mina kusiner och föräldrar, syskon och lite annat, och typ att jag spela basket åde.
på våran morgon No lektion så skulle rikard rita nån grejj på tavlan åsså rita han
lite konstigt. hahahhahahah de såg ut som att han rita en snopp hahahahahhaah,
tror ni han skämdes nå XDjag och emmelie typ höll på att garva ihjäl oss för vi
tyckte de var askul XD sen när han skulleta bort de med en sån där sudd grejj
så försvann de inte helt, så jag och emmelie sattoch kolla på tavlan hela tiden
och as flabba hahahah ! till slut så sa jag te rikard att den var kvar så då gick han och
hämta ett blött papper och torka bort den haha de var skojjigt.
här nedan så kommer de en bild på ungefär hur de så ut hahahaha:

hahahahaah de såg typ ut såhär de han rita, tror ni nu att vi garva nå ;)
ajja igårkväll så såg jag iaf på en skiitbra film, G - som i gemenskap heter den typ.
niclas wahlgren är me i den, och guuuud så het han var asså. en riiktig puddiing XD
hahhaahh jaja skit i de, imorn så venE va jag ska göra, efter skolan så blire att gå te
våran nya fritidsgård och typ hjälpa till med inredningen åde.. lokalen är iaf typ big :D
ganska mycke plats, och de kommer bli as snyggt sen när alla grejjer kommer på plats.
typ ett stort biorum med typ projektor och allt, datorer, musikrum, mysrum.
i cafeet blire en stor platt tv och allt ;) 42 tum XD de blir nog bra.
ajja nu så ska jag gå och kolla på idol har typ misssa hela.
puss och smeeeeek alla ;)<33


här nedan får ni en egobild, hade liite tråk Xd

hahaahahahh men jåå tiiiep misstolkning ? ;ss hade lite tråkigt så fota lite ego
pic hahaha X;d okejj de är inte så som de ser ut att vara, jag bet faktiskt av en bit
just då bilden är tagen, i promise(stavning?) !! ;ss


/love feff3liciouss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0