090929

shuu alla :) idag så har de hänt en del roliga saker som vanligt på skolan.
orkar tiiep inte skriva de, de är jobbiiiiiigt, men ajja idag så fick jag och moa
torka jävla äckelbord i matsalen, och tack emma,natta och sirly för erat griseri.
ni skulle sett vad dom gjorde, dom satt och var omogna och kasta mat över hela bordet.
humhummmm, jättemoget dåe, så gjorde dom för cici och stella igår oxå man ba shysst -.-
sen efter de så vare slöjd, och sen så sluta jag. då stanna jag kvar på skolan med nagge och helen.
vi gick te ewe och plinga på men hon var inte hemma X;d så då gick vi te fiket och då följde
sirly me. där satt vi och körde sanning lr konsekvens, hahahah fet kul de var.
så få se nu imorn om nån av tjejjerna gör som dom blev tilltalade att göra, de skulle bli kul.
ajaaaah, imorn så vettefaan va jag ska göra, kanske va med några åde pådee XD
iaf efter middagen så gick jag och mamma ut i skogen med hundarnaa, de var chill.
få se om mamma skickar nån bild som hon fota, antingenm på mig lr på hundarna lr nå.
ajja nu orkar jag itt skriva mer, kommer nån enstaka bild här nedanför från dagen.
hare bässt, puss och smeeeeek chaoo <33



hahah roliga människor. 7b, vi e 7kt braaaa ;)<3

hahahah sen blev david slagen av oscaaaaar :)

hahahaha så han blev en aning kocko hahahah :)

titta min fina blandraaaas :D gris/elefant - de blir ju en blandras, eller ? ;o

hahah sen efter skolan blev helen lite kocko, hon vällte hela fotöljen i fiket ;o

Dagens middag :

potatis, prinskorvar, köttbullar, äppelmos, gurka och tomaat mummmms :D



/love feff3liciouss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0