tralalaa jag e så glaa' :)

shuu :) de var kort dag idag :)vi slutade kl 13.30 fast vi egentligen skulle sluta kl 14.25. fast de gör ju ingenting :D men iaf när jag kom hem så har jag gjort NADA !
har bara suttit framför datorn och typ lekt i picnik. åsså har jag kolla igenom asigt jävla gamla bilder, hahaha man får sig ett litet skratt då och då XD
idag på skolan så vare skolfoto, usssch !! jag kommer typ ser drågad ut, åsså på gruppbilden så stog jag bredvid 2 jättelånga killar -.- OMG ;ss haha ajja spela roll :) sen när jag skulle bli fotat enskild så garva jag hela jävla tiden, så jag kommer typ se ut som en jävla kines lr nå bara för att jag inte kunde vara seriös i 2 sek ;oo
sen efter skolfotot när vi skulle gå in te skåpen åde så hoppade nisse i en av vattenpölarna så de spruta vatten över HELA mig ! fuck så jävla förbannad jag blev asså ;oo ajja han kommer få igen tids nog ;)
imorn så blire skola som vanligt, uschhhh ! jag är typ sjuk, seriöst, jag har fan ont i kroppen, ont i halsen, har hosta åsså svättas jag för att jag fryser ? -.- ehh normalt ? svar : NEJ, de är svininfluensan ;o lr inte vet jag, ajja ids itt sitta här nåmer och hänga, ska typ gå och se på tv lr nå sånt :)
btw, jag är fan fett less, rappar alex ringer mig hela tiden och vill snacka me mig ;o ofta jag vill snacka me honom ;s inte för att de är nå fel på honom men jag tänker bara på va som hände förra sommarn när jag var me paulina och vi träffa honom. han ba, va är de där för snygging ;s äh skit i de, måste dra puss b y e !<3



dagens outfit

gråvit - randig tröja från H&M :)
mörkblåa jeansleggings från ginatricot :)
halsband, present av mamma för typ 3 år sen :)
och sen en schal(stavning?) som jag inte hade på bilden från kappahl :)


/love feff3liciouss

Kommentarer
Postat av: EmmelieVanhatalo

haha,bara för att vi äger ut alla andra klasser och är bäst ;) haha :D<3

2009-09-03 @ 21:28:00
URL: http://emmelievanhatalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0