förlååt !

hejsan alla, förlåt så mycke om jag int bloggat nå i veckan.
känner mig liite skyldig nu att blogga :)
ajja de har hänt väldigt roliga grejjer i veckan som sagt.
i måndags var jag på stan me ewe,natta,emma,helen,nagge och sirly.
vi träffa lite folk åså, sen tisdagen så minns jag inte.
men då hade vi inte spanska så då hade jag hål i 2 timmar.
och då på slöjden så blev jag klar med min andra klänning. *GLAD*
fast den blev inte som jag hade tänkt mig menmen.
sen onsdagen var ganska kul, minns inte så mycke där ifrån heller.
men de jag minns var att jag hade lab sista lektionen, och jag
var tungen att jobba me simon ;s de var ändå ganska roligt.
MEN jobbigt hahahahah. han sa att mina ögon var stekpannor.
fattar itt vars han fick de ifrån menmen XD
sen då efter skolan på onsdagen så var jag me josseee <3
vi var hemma hos mig och chilla, kolla på gamla bilder åså hahah XD
sen torsdagen så vare tänkt att jag och emmelie skulle kolla film.
men när jag for hem te mamma och skulle hämta den så
hitta jag den inte :( så då när jag, emmelie och cici kom upp te
minimart så stanna vi. emmelie ville hem för hon var trött,
cici ville hem för att hon var hungrig och ja ville hem för att
jag var trött OCH hungrig, så då strunta vi i att kolla på en annan film.
och sen i fredags hände inte så mycke, va jag minns hahahh.
på kvällen så satt jag och jobba överkurs i spanska iaf hahahh.
Vene varför men jag hade ba lust hahahh. sen igår då så
var jag i arcus från kvart över 8 till typ 3. jag hade match kl 9
och 14, och höken gul hade match kl 13. vi är ju ett lag men
eftersom att vi är så många så blir vi uppdelade i 2 lag.
höken gul och hökn blå, jag var i blå.
våran första match spela vi mot ängesbyn. de var jämt
nästan hela matchen sen så förlora vi med ba några enstaka
poäng men vi var ju nöjd iallafall :) sen när dom gula mötte
ängesbyn så vann dom stort, minns inte va de blev men
dom vann me ganska mycke. sen min match kl 14
spela vi mot antnäs, den matchen ledde vi hela tiden tills
just i slutet när dom drog ifrån, vi förlora me 3 poäng.
men på den matchen så var inte så många pigga. man var lite
trött oh sliten menmen, de är ju inte så att man går vidare
lr nå  utan de är ju bara kom-i-gång matcher vi spelar.
sen så igår efter min sista match så skjutsa josse hem mig.
lr hem och hem dom skjutsa mig till min farmor för ja skulle
käka där. jaja när jag oh malin satt i baksätet och sjöng till en
låt så ser jag bara hur en spindel kommer nerglidandes på
en spindeltråd mot mina ben, tror ni inte jag fick nå panik asså.
ja då veva jag till me armen så spindeln for på malin, och vadå
tror ni inte å att HON fick panik hahahahah. ja då satt vi
där bak och skrek och hade oss medan josse satt där
fram och undra va vi pyssla med hahah. malin hitta spindeln
och kasta ner den på golvet, och då så tog både jag och malin
upp bena på sätet fort som attan hahah, och sen så skratta
vi bara :) sen när jag kom te farmor så kolla jag tv åsånt.
sen så vare middag, stuvade makaroner, korv och grönsaker.
mummmmms :D sen efter middagen så for jag, pappa och kasper
hem, lr vi for först på ica och köpte lite godis åsånt. sen for vi hem.
sen efter typ en timme så kom veronica hem, födelsedagsbarnet XD
hon fyllde 43 igår :) så då blev de massa fika åsånt. sen efter ett tag
kom anneli,janne och celine, sen kom annalena och se tomas.
jag låg och kolla på tv, åsså somna jag, och kl var typ halv 8 ;o
jaja jag har ju faktiskt nånting jag kunde skylla på, jag hade ju varit uppe
sen halv 7 och hade spela 2 matcher, så då är man trött.
pappa väckte mig efter typ en halvtimme, och då låg jag och kolla
på tv igen, sen så gick jag och satte mig i köket och var social
med dom vuxna. sen blev de tråkigt och då gick jag in i mitt rum
och kolla på tv, somna där vid 11 halv 12, och jag hörde faktisktt
att jag fick sms men jag orka inte svara, sorry.
och nu så har man nyss vaknat. ska kolla på tv med lillebror nu
och sen ska jag käka frukost och sen blire arcus igen XD
idag så har jag bara en match, yessss, fast dom andra (höken gul) har
2 matcher idag och deras ena börjar kl 11 och den ska jag kolla på,
sen är min nästa match kl 15, och sen dom andras kl 16 typ.
så idag så blire att vara borta längeeee XD men de är ju helt okej.
ajja orkar it skriva nåmer, de blev mer än va jag hade väntat mig.
dt kommer lite bilder från veckan här nedanför, pusstjaoow <3




hahahahh bara för att jag har tråkigt när jag badar haha XD

emmelie, i love uu bby <33

okejj, bara för att jag gillar bild :)

hahahahh emma på bilden XD

hahahahahahah cici du är rolig du ;)

mummmmmms XD



/love feff3liciouss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0