gaaaaaah !!!:@

 

Alla killar är fan lika jävla patetiska!
fan så jävla less jag är alltså !
alla killar vill ju bara ha snygga jävla
fjortisjävlar som har stora bröst och
smal jävla slank kropp! vadå vad är
de för fel på en lite mulligare tjej som
kanske inte har så stora bröst?! VA?!
en mullig tjej är fan lika jävla mycke värd
som en smal jävla fjortis!! hon kanske
till och med har ett bättre hjärta än dom
andra. snälla, alla ni som vill ha tjejer
med slank smal kropp och stora bröst,
fortsätt leta, för jag är ingen jävla fjortis
som trycker upp mina bröst och försöker
vara störst, bäst och vackrast. jag betyder
lika jävla mycke som vem som helst,
men om jag inte duger, vem faan gör de
då ^o) !!! ni måste ju fan tänka efter killar.
ni kan inte bara gå efter utseendet, ni
måste ju kolla vad som finns där innuti.
på allt de där vackra som göms innuti den
där tjejen, som t.ex en mullig tjej kanske
är mycke snällare än en fjortisjävel,
men kanske lite blyg. och fjortisen kanske är
dryyg som fan, asså, ni måste ju fan fatta
att tjejer gillar inte killar som bara vill se
en naken och knulla, vissa killar tänker
bara på sånt, knulla, se brösten, klämma.
seriöst, okejj vissa tjejer kanske bara vill
knulla me killar, men alla andra tjejer som
kanske vill ha ett seriöst förhållande och
kanske inte är redo att knulla och allt dedär?
gaaah, jag blir så jävla förbannad på er
killar ibland. en tjock jävla tjej betyder lika
jävla mycke som en smal jävla tjej med stora
bröst. snälla, tänk efter för helvete?!
sluta gå efter utseendet, jag säger de bara,
snälla för guds skull, om inte nån annan duger,
så duger tamejfaan inte jag heller !!!!


alla i hela världen betyder lika mycke, varför
kan ni inte bara ta och fatta de nån jävla gång?!!!

 


Kommentarer
Postat av: nattttaaaaa

såhhh jävla sant skrivet ;o ! ,gmn <3333

addda ; [email protected]

2009-09-14 @ 22:28:21
URL: http://nattaaae.blogg.se/
Postat av: J

Nog håller jag med dig, men jag tycker inte att du har rätt att vara fördomsfull mot smala och storbystade tjejer. Som du säkert vet har INGEN valt sitt utséende, bortsett från dom som använder sig av kirurgi.

Rätt vad det är så är det den smala tjejen som alltid blir retad och har smeknamnet plankan som borde bli sedd, istället för den populära och lite mulliga tjejen som får vilken kille hon vill ha. Vissa kanske blir kallade för horor och av den anledningen får dom aldrig något seriöst förhållande. Fattar du vad jag menar? Man måste se sig in i andras perspektiv också, alla kanske inte mår bra - oavsett utséende och status..

2009-09-15 @ 17:55:11
URL: http://jwestmans.blogg.se/
Postat av: eeh

lol

2009-09-16 @ 18:40:43
Postat av: tänk efter...

asså visst, du skrev allt dedär om att du inte är en fjortis vill inte vill att folk ska kolla på utsidan och shit, men ändå så har du tagit massa fjortis bilder som fokuserar på brösten... showid28085193.html" rel="nofollow">http://www.pixbox.se/picshowid28085193.html typ den,, hur är det egentligen, är du en wanna be fjortis fast du går ut och säger att du inte är det, om det som du skrev i texten hade varigt sannt så hade du alldrig tagit en sån bild, tänk efter, du kanske är en fjortis men du vill att andra ska tro det men framför allt, du vill inte inse det själv.

2009-09-16 @ 18:46:46
Postat av: Anonym

hehe gulligt

2009-09-19 @ 00:35:44
URL: http://chocolatesun.blogg.se/
Postat av: Emmelie

fan vad cp killar kan vara? ;o

Ofta felle fjortis? Fan hlr! <3

2009-10-02 @ 21:55:25
URL: http://emmelievanhatalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0