host host -.-

hejsan alla :) sorry om jag inte bloggat nå idag -.-
men iaf, idag så vare ju först skola, de var ju helt okej :D sen efter skolan så for jag hem, och gjorde typ ingenting..idag på skolan under bilden så var simon tyst i hela 5 minuter, helt jävla chockerande :D !
hahahahhh sen under NO lektionen så satt han och slog sig själv me biologiboken ;ss haha normalt ? eeh neah ! men iaf, under bilden så blev sirly helt plötsligt sur på emma och natta.
venE varför, så hon typ gick runt och var typ as sur på dom och typ snacka skit om dom och allt ;s mogen då ^o) hon kommer typ va sur i en vecka lr nå, men de gör ju inte mig nå ;p imorn så börjar jag 9.20, fett chill asså, men då går jag te 14.55 -.-men jag har håltimme mellan 13.10 och 13.55, så då tror jag att jag ska fara hem ett tag, för orka va på skolan -.- imorn så är de tråk spanska och slöjd som är så jävla kul :D möhöhöhöhöhöhö :D
ajja ids itt skriva nåmer, här kommer några bilder från dagen :)




jag och nagge <3

oskar,calle,samu(el) och tomten :D

emmelie <3, tomten, simon och joar syns oxå :D

clara, stella, anna, emmelie, emma och natta :D<3

clara, natta, emmelie och emma :D<3

henrik och janis.. ehm.. leker me rockringar ? ,ss

så ser jag ut, ja :)


/love feff3liciouss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0