men jaha ...

idag så vare faktiskt inte så farligt att vara på skolan :)
de var faktiskt kul att ha heldag me musik :D
vi sjöng och spela alla möjliga instrument och de var skojj :)
vi hade ganska mycke raster oxå hehehehehh ;)
efter skolan så for jag te felle, och vi for direkt te stan.
hon köpte en present te hanna..
sen så for jag hem, felle skulle ha träning på helix(stavning?).
ajja, imorn så blire skola igen, jippi, noot ..
jaja de kommer nog bli rätt chil faktiskt :)
asså de har blivit nå knäppt me mig, jag har fan börja läsa en bok ;o
seriööst, kors i taket faan :D
jag har fan aldrig gillat att läsa, jag har inte denhär stilheten till de.
lr rättare sagt, jag hade inte ro i kroppen, men nu så har jag de :D
har börja läsa en jätte gammal bok som jag typ fick 05 lr nå ;s
ajja den värkar bra, ska nog fara och låna nå andra böcker :)
ajja ids it skriva mer, puss b y e <33


btw, på lördag så ska jag och felle ha myskväll :D



föralltid du och jag bby .<3

ohhyess, jag är fet !!


/love feff3liciouss

Kommentarer
Postat av: .....<3 gissa vem?

det stavas helex,, och du är inte tjock ;oo

2009-09-09 @ 19:15:08
Postat av: en som hatar folk som skriver att man är tjock

blir så jävla less på personer som säger att dom är tjocka och jag vet och alla andra vet att det bara är för att man ska säga eller kommentera nä du är inte tjock du är ju skit smal. Äh lägg av alla som skriver att man är tjock. Lägg bara av. Jag skulle inte bry mig om jag var tjock, alla kan inte se likadana ut. fan lägg bara av töntar! tönt tönt tönt lägg av, var bara glad över att alla inte ser likadana ut!!!!!!!!11 GAAAAAAAAASH

2009-09-09 @ 21:51:34
Postat av: <3

Men du är ju iiinte feet! Du är fårfan säääxiii ;) Sööt liten römpaah, vi hörs.. //a.

2010-03-08 @ 20:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0