allt är borta.

Allt bara försvann en sekund. Sen kom ångesten och sorgen.
Sorgen smällde till i mitt hjärta och dt gick i tusen bitar.
Jag borde ha lärt mig vid dt här laget att i mitt liv finns inga lyckliga slut.
Men jag vill ju så gärna uppleva den där ljuva känslan.
Känslan som jag hatar så hårt just nu. Kärleken.
"Hatfull kärlek, Kärleksfullt hat"
som Leonardo DiCaprio sa i filmen Romeo & Juliet.
Inget hjälper just nu. Ingenting.
Lite tröst får jag av sånna som jag trott att jag förlorat.
Men allt annat då? All den där smärtan?
Smärtan som aldrig kommer ge sig av.
Du var dt ända jag levde för,
Dt var du som fick mig att stå på mina ben.
Men nu är allt borta, bort blåst av vinden.
Nu vet jag inte vad jag ska göra.
Allt är bara svart inom mig, hjärtat är krossat.
Allt är förstört. jag kan inte tänka klart.
Inte en ända tanke i mitt huvud är klar just nu.
Jag vet inte vad jag ska säga, vad jag ska göra.
Att svika mig på dt sättet var väl ändå lite elakt.
Via sms, förlåt om jag skriver dt här över allt.
Men Jag älskar bara dig,
och nu måste jag släppa dig?
NEJ ! jag klarar inte det ! :'(

Dt var mycket som gick fel och jag ångrar allt jag sagt.
Jag vill vara lycklig, men dt är svårt utan dig.
Jag älskar dig, no mather what !
Snälla glöm aldrig dt Emil ♥


Kommentarer
Postat av: http://nicokuusijarvi.blogg.se

du kanske inte kan komma över han helt men lite grann

du kommer stöta på nån annan nån gång som du kanske kommer gilla:)

SNÄLLA RYCK UPP DIG VÄNNEN!!!

2010-04-08 @ 15:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0