Avril Lavigne - slipped away


Avril Lavigne - Slipped Away ♥


Tjaaah sunshines! Ikväll blir det väl bara att va hemma. Har inte käka nå middag eftersom att jag vill behålla de lilla jag har i magen. Men iallafall, nu sitter jag och lyssnar på musik, och hitta en helt underbar låt! Inte för att jag lyssnar på Avril Lavigne men den här låter passar lixom in just nu i mitt liv. Och hon har faktiskt ganska så bra röst :)
Önska att jag oxå kunde sjunga så ljust hon gör mot slutet men dock så låter det bara falskt då, inte för att jag annars är bra på sjunga haha men ändå.


Nu ska jag väl fortsätta lyssna på musik, och försöka göra en header. Men jag har lite problem, jag har gjort en header, pappa tyckte den var fin (och hade lämpliga bilder) men jag vet ju inte vad ni läsare tycker, om jag ids så lägger jag ut den så ni får kommentera vad ni tycker om den. Dock så är jag ju nybörjare men what the hell !
Vi får höras, ha dt bra puss ciaoo !♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0