Dagens...

dagens låt: Kribbe - Lulevisan
dagens frisyr: Uppsatt ruffs
dagens smink: Inget smink idag
dagens klädsel: Tidigare mjukisbyxor, linne, kofta och underkläder. Nu korta shorts och ett linne (och underkläder)
dagens planer: Har redan varit ute på en promenad med mamma och hundarna, sen resten av dagen vet jag inte.
dagens vill ha: att älsklingen var här ;*
dagens saknad: Älsklingen<3
dagens drog: Musiiiiiik
dagens tråkigaste: att inte har någonting att göra
dagens finaste: Solen :)
dagens kram: gav jag till mina hundar :)
dagens humör: Bra antar jag väl
dagens mående: bra, lite snorig åde
dagens borde: Hitta på någonting
dagens parfym: Ingen
dagens bästa: Humöret och musiken
dagens sämsta: Snö innanför bhn och inga pengar på mobilen Xd
dagens sysselsättning: typ tvn resten av dagen.
dagens materiella vill ha: älsklingen!
dagens längtan: till älsklingen kommer hem
dagens fundering: Vad ska jag göra under påsklovet?
dagens middag: Vet inte, tror dt blir köttfärssås och spagetti
dagens kärlek: Älsklingen
dagens skratt: har skrattat hela dagen eftersom att jag plumsat i snön och mama har fotat.. :)
dagens tanke: Undra om någon vill umgås under påsklovet?
dagens irritationsobjekt: all slask snö
dagens smycke: Ingenting
dagens önskan: att få träffa älsklingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0