Disco i Piteå med Annastina!


Tjaaaah!! Sorry o, jag inte blogga igår, hade lixom fullt upp. För först var det ju skola till typ tio över 3. Sen for jag och handla med mamma och storebrorsan. När jag kom hem så fick jag ett samtal av Annastina, hon fråga om jag ville följa till Piteå för det var nå disco där, och jag Tackade ja!

Jag skynda mig att äta, fixa sminket och håret, och sen så tog jag på mig min klänning jag gjort själv. Sen knallade jag över till Annastina. Vi satte oss i bilen och avfärden till Piteå började strax före 7.
När vi kom fram så var vi lite tidiga, men vi vänta tills dom börja släppa in folk. Först så sög det ! Ingen dansade. Men sen så börja det komma mer och mer folk (Piteåfjortisar!) Och då blev det fullt ös på dansgolvet. Jag och Annastina dansa oxå, fast inte så mycket.

Sen så börja typ ett band spela, ett okänt band spela, direkt dom börja spela så gick ALLA från dansgolvet, haha jävligt schysst jo jag vet ! Sen när dom sluta spela jubla alla och sprang fram på dansgolvet igen.
Det var några band som spela, men det första var det sämsta! Själva discot sög! fast ändå inte. Ibland var det kul, men för det mästa inte.

Det roligaste var faktiskt att äntligen på träffa Annastina igen! Har inte träffat hon sen i somras typ! Vi hade kul tsms, fast discot sög! Jag kom hem där vid 12 tiden, och då gick jag direkt och sov.
Jag sov till halv 1, hahahaahhh jag har sovit bort halva lördagen! Jaja det var skönt att sova, för natten innan sov jag typ som max 4 timmar! Så jag var ganska trött.

Nu ska jag gå och äta frukost, vet inte vad jag ska hitta på idag, får väl ta och ringa någon eller nå sånt.


Vi hörs, ha dt bra!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0