fuck allting..

Ingen som helst blogglust. Ni fattar om ni läser dt förra inlägget. Har som max fått 2 timmars sömn, och idag så har jag basketträning, och före dt så ska jag på Helex. Jag kommer ju säkert orka. Och sen vill jag inte äta heller, dt känns så onödigt. Äter jag något äter jag för mycket för att jag tröst äter, och dt vill jag inte göra. Men jag måste väl ändå äta något. Får väl försöka stoppa i mig lite käk under dagen annars kan jag inte träna för att dt är farligt. Nu så ska jag troligen fortsätta med dt jag höll på med, jag ska inte sitta här och skriva speciellt mycket bara för att ni vill läsa, sorry! Vi får höras när jag är på bättre humör, puss ciaoo !♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0