halvdåligt humör.

God morgon! Förlåt om jag inte blogga igår, jag hade all tid i världen till att göra det, men det blev att jag inte gjorde det. Där kring tolv tiden igår så for jag på badhuset med lillebror, jag blev less efter typ 20 min så då gick jag upp, för han var med några kompisar så det kändes ju skönt att typ ba flyta runt där i vattnet helt mobbad.
Jaja efter det så for vi hem, käka middag åde. Sen så träffa jag Emil och snacka med honom åde, sen gick jag hem. Efter ett tag hemma så blev det tråkigt så då gick jag ut på långpromenad med hunden.
Sen efter att jag gått en lång bit hemifrån blev jag jätte illamående. Jag skynda mig hem och direkt jag kom hem sprang jag in på toa och spydde. Spydde sisådär 3-4 ggr sen kändes dert hur bra som helst, då gick jag och satte mig vid datorn, och sen blev jag jätte illamående igen. gick in på toa och satt där i ungefär 10 min, jag spydde inte men det kändes som det.
Sen tog jag in en hink i mitt rum ifall att, för jag orka inte springa skytte trafik till toan. Och sen så kolla jag runt på olika sidor och snacka lite på msn åde. (Btw många tror att jag är en stalker på bilddagboken men jag brukar kolla runt på alla möjligas bilddagbok, så tro inte att jag är det)

Efter ett tag att jag kollat runt på bdb, såg jag nånting chockerande. Jag börja skaka i hela kroppen av ilska! Jag fattar det inte, varför ljuga? Och speciellt om en sådan sak?! Fyfan vad barnsligt! Så nu är jag på lite halvdåligt humör, och det är ju jättekul oxå, NOT!
Men jag känner mig bara så förbannad! Och personen har ljugit för mig och trodde att jag inte skulle få reda på sanningen. Ojojoj jag fattar det inte. Nånting jag fått lära mig är att hur illa det än är, hur arg/ledsen/sur/chockerad man blir så ska man säga sanningen, För en lögn är en lögn, och när saningen kommer fram blir det ett helvete! Ursäkta mitt språk men jag är bara så förbannad!
Nu ska jag inte skriva speciellt mycket mer eftersom att jag ska väl snart äta frukost eller nå liknande, så vi får höras puss ciaoo!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0