hårfärgning på G..



Ja precis som rubriken lyder så håller jag på att färga håret nu. Jag färgar Blåsvart (igen) ! hahaha, sakna att ha den där lila udda känslan uppe på huvudet! just kidding! Hahhahah Ja men jag vet faktiskt inte vad jag fick för mig när jag ville färga håret Blåsvart :)

Nu kommer det inte bli lika failat som sist, då jag hade rött hår när jag färga blåsvart, åsså hade jag bara i färgen i 5-10 min, så det blev typ lilablåsvart haahahahaha!!! HELT FAIL!

Jaja nu måste jag skölja ur färgen, har dock ingen kamera eller någon USB-kabel till min mobil så blir ingen bild -.-' Möjligtvis om jag är med någon, åsså om jag kan låna den personens mobil/kamera och fota en bild :)

Sorry för alla bildlösa inlägg, det är inte alls lika kul om det inte finns med någon intressant bild i inlägget, elelr vissa skriver ju så himla bra, så dt behövs ju inte, men jag är väl inte speciellt bra på att blogga.
Jag känner mig fortfarande nybörjare på det hära, hahha!


Vi får höras, puss ciaoo!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0