Helt fail!!



 Tjaaah ! Idag så har jag spendera hela dagen i pontushallen. För det har varit skolDM (basket) . Det var jättekul måste jag säga!
Bortsett från att vi hade fått veta att våran match var kl 7.30 och att vi skulle samlas kl 7.10, men då när vi kom dit så hade dom ändrat, så våran match var kl 11.15, tror ni vi blev så sura och arga!
Vi hade ju f*n kunna sova flera timmar till då ! Jaja, ingen orkade fara hem så vi alla var tillsammans, vi typ kolla på andras matcher åde.

Första matchen vi spela spelades mot Kråkbergskolan, och dom som spela var ju typ dom som går i basket. Typ 94or och 95or, och dom är typ bäst i sverige.
Matchen gick bra, även fast vi förlora, och Boman gjorde 2 treor under matchen !! och tydligen en under uppvärmingen vad jag hörde, så hon var verkligen taggad hahahha!


Nu ska jag nog äta nånting, för jag håller typ på att hungra ihjäl, nej kanske inte direkt hungra ihjäl, men jag avlider typ. Och föressten, jag färga ju håret igår, och jag förvänta mig ju att det skulle bli ett bättre resultat, men eftersom att jag hade svart, och färga blåsvart så blev det inte så stor skillnad.
Det syns inge blått alls, och det gjorde det sist jag färga blåsvart. Jaja mörkt är det då.
Är lite sur eftersom att jag vill ha det lite mer blåaktigt ://

Nästa gång jag färgar blir nog mer mot sommarn, blir troligen att färga brunt, eftersom att det kommer blekas av solen. Nu ska jag lyssna på musik och typ sociala på msn.


Ha det bra ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0