ingen bloggning under påsklovet!!

Rubriken allihopa, kolla på rubriken. Orkar verkligen inte slösa min tid framför datorn bara för att blogga. Ska försöka bli bättre men nu under påsklovet så kan ni ju fet glömma att jag tänker sitta vid denna dumburk bara för att underhålla er.
Just nu är jag med älsklingen. Han ligger och spelar och jag ska väl sociala med honom nu i en timme sen måste jag kila hemmåt. Efter påsklovet så kommer jag inte gå till skolan om dom inte fixat så jag får byta klass. Jag struntar i om jag blir kallad skolkare osv. mina föräldrar förstår mig!
Nej nu ska jag inte underhålla nå mer, ska underhålla min kille ist. Ska väl "Busa" lite med honom nu så får vi höras nästa gång jag tar mig  tid att blogga. puss ciaoo !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0