Måndag.

Tjaaah alla. har inte hafft tid nu idag till att blogga, men nu har jag all tid i världen och nu när jag ändå sitter vid datorn så kan jag ju slänga in ett inlägg.

Idag var det ju skola. Det gamla vanliga typ. Jag snacka med Micke, som är mentor för 7D. Han hade inte fått veta nånting om att jag ska byta til hans klass, men nu så vet han. Efter skolan drog jag till Emil, vi snacka om våran vänskap och allt sånt shiit.

Drog hem, käka, sen gick jag tillbaka till Emil. Vi snacka, bada bastu (och tro mig INGET hände!), Ja vi snacka ju när vi bada bastu, sen duscha jag, coh sen han. sen gick vi in på hans rum, snacka, lyssna på musik, sen gick vi ut och vandra. Han skulle ändå springa sen när jag gick hem.

Nu sitter jag här vid datorn, lyssnar på musik, chattar på msn, och typ lite av varje. Imorn efter skolan ska jag vara med clara, Det blir kuligt! Vi har inte umgåts på typ ett halvår, seriöst! Ett halvår! Det är ju helt sick ! Vi måste verkligen börja umgås mer, känner jag nu om jag tänker efter.



Dålig bild, jag vet, och Clara kommer säkert döda mig nu för hon lär ju flippa totalt när hon ser bilden. Och vill ni veta en skojig grejj, som jag sa idag till Clara när vi satt och åt lunch. Jag ba : "Clara är du färdig att ?" hahahahahahahahahaha !!
Fattar ni det roliga med det hela ? asså Clara färdiga gå. Clara är du färdig att gå. HAHAHAHAHAHA ! Det rimmar ju till och med. Jaja har man dålig humor så har man.

Nu ska jag inte skriva speciellt mycket, det blir bara jobbigt att läsa. Bjussar på en egobild här nedanför som jag fota igår hos mamma när jag var som latast.





Vi hörs, ha det bra !♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0