mitt liv, mina val.

Det är väl ändå jag som väljer vad jag vill göra, eller hur?
Det är ju mitt liv, och ni ska bara vara där och hjälpa mig.
Inte försöka vända mig mot en jag älskar.
Mitt liv, Mina val visst är det så?

Jag vet att ni vill mitt bästa, men lyssna då på mig.
Jag vet att det känns konstigt nu att jag valt såhär trotts allt som hänt.
Men ännu en upprepning, Jag bestämmer, det är mitt liv, inte erat.

Jag vet oxå att ni inte vill se mig sårad, eller nå liknande.
Men låt då mig välja själv, jag är mogen nog för att kunna ta egna beslut.
Hur blir det annars för mig i vuxen livet ?

Jag vill att ni ska acceptera det jag valt just nu.
Jag förstår om ni tycker det är fel av mig, men tyck det då!
Det är ju ändå mitt liv och mina val, jag bestämmer själv, okej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0