oj, shit ?!


 Tjah ! Åh shit, jag kolla nyss på klockan och då var den 7 ! OJ ! Jag trodde klockan var där vid 4 tiden, men tydligen inte! Hela lördagen har snart gått. Och snart har ännu en vecka passerat. Åh herregud det känns helt konstigt !

 Och nu är jag förbannad! Jag trodde det var vår ! Gräset hade kommit fram lite på vissa ställen, och det var varmt och soligt ute. Men nu vräker snön ner, IGEN(!) och det är grått och mulet ute! Nu får det f*n ta och bli vår och speciellt sommar!, ursäkta mitt språk men jag hatar verkligen snö, och jag vet att jag inte är ensammen om den åsikten!
 Ge mig bara sommar(!) Då man kan sitta och bara chilla en varm sommarkväll med polare! Dricka läsk, äta glass, grilla, oj så härligt ! Håller ni inte med mig ?

 Men iallafall, tillbaka det här med tiden. Jag sov ju till halv 1, åt frukost där strax efter 1 tiden, och sen har jag städat, och nu ska jag snart äta middag, och när jag kolla på klockan är den 7 ! Seriöst, jag kan inte sova så här länge på helgerna, vanligtvis brukar jag sova till 10, men halv 1 ?! SKÄRPNING FELICIA!! 




 Just nu sitter jag och lyssnar på helt sköna sommar låtar! Så nu har jag en riktigt skön sommarkänsla i hela kroppen! Jag vill bara springa runt på stranden, mysa i solen och ha det kul!

Vi hörs, ha dt bra!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0