Onsdag.

Tjaaaah! Blogga inget igårkväll, var dock för trött för det så ides inte. Men iallafall, jag tackar Johanna för att hon ringde mig imorse, för jag låg och sov. Hon ringde kl halv 8 och då studsa jag upp ur sängen och fixa mig. Sen kila jag iväg till skolan, men fick veta att jag egentligen hade sovmorgon, men fick komma på den lektionen iallafall.

Slutade efter gympan, då vänta jag på Emil. Jag färga hans hår idag Btw ! Resultatet blev följande :



Irl så ser det mer orange ut. inte speciellt bra bild, men han blev nöjd med resultatet iallafall. Har varit på ett spelaremöte nu ikväll oxå. Sen så har jag och Emil varit ute och joggat, det var vi igår oxå, så jag känner mig stolt över mig själv.

Nu ska jag inte underhålla er längre, måste göra klart ett skolarbete som ska lämnas in imorn.

Vi hörs, ha dt bra !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0