PÅSKDAGEN

Tjaa bloggen! Har inte blogga på länge, jag skulle ju försöka bli bättre på det nu under lovet, men iallafall. Nu under helgen har jag inte gjort ett skit rent ut sagt. jag har bara suttit framför datorn och tvn. Jag känner mig väldigt rastlös. Har väl mest suttit och spela the sims 3 och annars om jag har suttit vid tvn har jag kollat på disneychannel. Och nej jag är inte en barnunge men det fanns inget annat att kolla på.

Just nu sitter jag här i mitt stökiga rum, funderar på att spela sims, men om jag inte ids det ska jag kolla på tv. Vilken påskhelg va? tvn och datorn, great!
Jaja nu till veckan får jag väl ta och hitta på nånting. Tisdag, onsdag och torsdag ska jag iallafall på Helex så nånting kommer jag ha att göra.
Och sen på onsdagen så kommer Emil hem också, äntligen!! Jag saknar honom så mycket så jag tror att jag sprängs snart. Då sen resten av nästa vecka från onsdagen så kommer vi köra skoter, härliiigt! 

Nu så ska jag väl hitta på nånting, kommer iallafall lägga in några bilder från i fredags då jag, mamma och hundarna var på en promenad. Ha ett fortsatt bra påsklov, puss ciaoo!♥



Btw, vad tycker ni om en frågestund? Skulle det va kul nu under påsklovet att kanske få veta något mer om mig, eller något intressant eller kanske någonting ni alltid har velat veta om mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0