skola-skola-skola..

Tjaah alla sunshines ! Kom precis hem från en helt underbar träning, Nu väntar duschen och efter det ska jag äta. Idag så var det ju första skoldagen efter lovet, det kändes hemskt att kliva upp så tidigt, men skola är ju ett måste!

Och nu har jag fått veta att jag inte kommer få byta klass heller, det känns ju helt okej, NOT!! Jag är så förbannad på våran mes till rektor, eller iallafall en av dom för vi har två. Okej det är väl fel att bara byta mitt i terminen men vafan (ursäkta mitt språk) Jag mår inte bra i min klass, måste jag hota dom med att jag ska ta livet av mig för att jag inte mår bra i min klass?! Tro inte att jag vill göra det men jag skulle kunna döda, seriöst, bara för att få byta klass !!

Ni får ursäkta mitt språk men jag är bara så förbannad just nu!! Och nej jag tänker inte ta livet av mig, Jag har fått höra av en vis person, att det finns inte bara framgångar i livet, utan även motgångar, men man kan inte gräva ner sig för minsta lilla! Undra om hon läser min blogg, hon som sagt det, men iallafall så är det ju.
Och jag har också fått lära mig att om man faller till backen och känner att man verkligen inte orkar mer, ska man ändå ställa sig på benen och ta tag i sitt liv! De gjorde jag i November och December förra året, eftersom att jag verkligen inte ville leva, Jag gick så långt att jag till och med börja skära mig, men det kommer inte hända igen!!

Jaja nu måste jag verkligen gå i duschen känner mig väldigt ofräsch, Bloggar väl senare eller nått, för kommer sitta vi datorn eftersom att jag måste göra nå läxa, Vi får höras puss ciaooo !♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0