Snabbt inlägg..

Precis som rubriken lyder, så blir det här ett snabbt inlägg. Kortfattat om vad som händer idag, Först skola, ska gå snart, sen ska jag va med Anders och André. Jag ska färga Andrés hår, sen på kvällen har jag träning.

Kortfattat om gårdagen. Kvällen spenderades på fritidsgården med Anders, André, Oscar, Björn, Fred, Ludvig, Tilde, Stina, Hektor och många andra. Vi hade det väldigt trevligt :)
Och en viss Anders och André stalka INTE mig ända hem till porten, nej då inte alls hahaha!!

kortfattat om vad som hänt. Nu måste jag skynda mig till skolan.


Vi hörs, ha det bra!♥



Bjussar på en liten bild :)
Nej jag har inte lockat håret på bilden!!



Kommentarer
Postat av: André

Tror jag ser en lock i ditt hår på högra sidan :)

2010-04-29 @ 23:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0