Söndag.

tjaa ! Nu sitter jag här och väntar på att middagen ska bli klar. Igårkväll så träffa jag Emil och Rasmus snabbt. Sen gick jag hem och typ satte mig vid datorn åde. Gick och la mig där vid 1 tiden, och vakna där vid 3. Efter att jag varit vaken en timme så ringer Rasmus. Så snacka med honom i tele i typ 3 timmar. Sen satt jag vid datorn till ungefär 7 halv 8. Sen gick jag och sov. Blev väckt av att pappa och Veronica sotg utanför mitt fönster och typ skrek, okej dom skrek inte direkt men det lät så, och sen börja min lillebrorsa oxå. Japp, då vare bara att stiga upp. Satt vid datorn, åt frukost och typ satt ute på altan med pappa, veronica, storebror och dom som bodde i det här huset före oss. Sen ringde Rasmus och sa att jag skulle komma, då klädde jag på mig och traska iväg till Emil. Vi var ute och gick i typ 2 timmar, sen gick vi in till Emil. Jag och Emil gick iväg och snacka en stund, sen var vi social mee Rasmus. Pappa sa att det var middag kl 4, så jag börja gå från Emil 4, gick ganska sakta så var hemma där vid halv 5, och då kom pappa hem samtidigt. Jippi han hade ju oxå börjat med maten, NOT! Så nu sitter och jag väntar på att maten ska bli klar, inte för att jag är hungrig men nånting måste jag äta, sen ska jag va med Rasmus och Emil efter middagen. Om jag hinner, för pappa är sämst på tider hahahahah. Rasmus buss går kl 18.35 och jag vill hinna träffa honom innan han far hem. Nyss har jag dukat så maten är nog klar snart, så vi får höras, puss ciaoo !♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0