Tisdag 13/4


Tjaah ! Kom precis hem efter att ha varit hos Emil. Före det var jag på skolan. Det var väl som vanligt där. Tråkiga lektioner och allt shiiiiet !

Imorn så blir det ingen skola för mig inte, nej serru ! För jag ska spela basket hela dagen, från typ halv 8 på morgonen -.-' Det är typ nånting som man gör med skolan, typ mästerskap, och eftersom att jag tycker om att spela basket så skrev jag under att jag ville va med!

Så imorn så måste jag typ vakna halv 6, SERIÖST! Det är för att vi ska samlas i pontushallen kl 7.10, det känns ju sååå härligt, NOT!

Ajja så länge jag slipper skola och får spela basket så är jag nöjd! Nu så sitter jag och lyssnar på musik, och har hitta 2 kanonlåtar! Jag har börjat lyssna på helt wiierd musik, men det struntar jag i.


Bloggar kanske ikväll, om jag ids. Nu ska jag ringa pappa vi får höras !♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0