Valborg!

Tjaah ! Lite dålig uppdatering under veckan, jag vet, men ska försöka bli bättre till nästa vecka för som jag sa i videoinlägget här om dagen så är jag inte på världens bästa blogghumör.
Men iallafall. Idag är det ju som sagt valborg, och jag är LEDIIIG !!♥ Ingen skola för mig idag inte. Ska iallafall städa lite idag, sen så blir det tacos till middag, MUMS!

Ikväll så blir det att umgås med folk, det blir säkert oxå att kolla på nån majbrasa eller dylikt.
Nu i denna stund så sitter jag och lyssnar på musik och smsar med folk. Btw Jag har ju gratis sms nuu så ni som har mitt nummer, smsaa som satan ! Ursäkta mitt språk men jag har inte haft pengar på mobilen sen i början av april.


Här kommer en bild på 4 olika bilder, 2007 - 2010

Jag tror att jag har förändrats under åren, eller vad säger ni läsare ? :)



Nu ska jag inte skriva nå mer. Vi hörs, Ha det bra !♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0