xtreeeeeemt tråkiiigt inlägg!

Tjaaah! Vaknade halv 10, stuttsade upp ur sängen,fixxa mig lite snabbt sen sprang jag till bussen, för jag skulle va på Helex kl 10. Tränade där i ungefär 40 min sen for jag hem. Nu sitter jag här och petar navel ludd, Just kidding ! Neah men jag har ingenting at göra! Sitter och socialar på msn med Sara, Nico skulle någonstans, men när han kommer hem ska jag snacka med honom igen :) Han är typ den ända som får mig att tänka på annat. Snacka med honom typ hela kvällen igår. Nu ska jag fortsätta nöta massa låtar på youtube och sen ska jag väl försöka hitta på något som får mig att deppa lite mindre. puss ciaooo !♥




The Sounds - Like A Lady



Kommentarer
Postat av: M

KRAAAAAAM <3<3<3

2010-04-08 @ 15:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0