12/8 Torsdag



Hejsan! Har inte uppdaterat nånting idag, för jag har inte haft lust eftersom att jag inte har speciellt mycke att säga för att jag inte gör nånting annat än att sitta framför datorn och tvn. Måste verkligen ut nu i helgen och umgås med folk. Måste ju ta vara på sommarlovet som är kvar för skola börjar ju snart.
Sommaren har gått så fort, och det känns knappt som att det varit sommar. För mig känns det som att den regnat bort, vilken den typ har. Och un har jag börja tänka "Vad har jag gjort i sommar? Har jag gjort allt det jag tänkt mig? Är det någon jag glömt att umgås med?" Ja självklart har jag ju svar på mina egna frågor, men jag ställer dom ändå till mig själv för att riktigt tänka efter vad jag gjort osv.

Nej nu ska jag inte babbla på om en massa onödiga saker. Där ser ni, när jag inte har nånting att berätta börjar jag babbla på om en masa onödiga sker. Iallafall, bjuder på en nyfotad bild, eftersom att jag inte har nånting att göra så tar jag en massa egobilder eftersom att jag i vanliga fall inte annars brukar ta bilder på mig själv.


Nej nu ska jag sätta mig framför tvn. Ha det bra allihopa!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jävligt söt äru O.o

2010-08-13 @ 19:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0