åsså denna rubrik -.-




Bjuder på en bild medans jag ändå tänker säga gonatt. Egentligen har jag ingen som helst lust att gå och sova, är verkligen inte trött. men måste ju snart börja vända på dygnet eftersom att skolan börjar om bara nån vecka. Konstigt nog så längtar jag, men det är för att jag saknar fiket, alla härliga människor, och sen så vill jag ha syslöjd för att jag tänker sy en massa kläder.
Har inte lagt upp bilder ännu på dom kläder jag gjort, men jag lovar att jag snart ska göra det. Har nämnligen gjort en klänning, ett linne och en långärmad.  Kommer bild så fort jag laddat kameran och tagit mig tid att fota.

Men nu så säger jag gonatt ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0