Fredag den trettonde..



Godmorgon! Eller ja, det är ju som inte morgon, men för mig är det det. Iallafall, idag vet jag inte vad jag ska göra, men en sak är säker, ikväll ska jag då INTE sitta hemma och göra ingenting, ikväll har jag bestämt att jag ska vara med någon men vet inte vem ännu. Men det ordnar sig nog :)
Nu senaste tiden har det blivit väldigt mycket (ego)bilder på mig själv, så nu lägger jag in en gammal sommarbild som jag fota förra sommaren. Bilden är inte så stor men det funkar. Nu sitter jag och lyssnar på musik, chattar med folk och surfar runt på internet.
Funderar på om jag ska följa med mamma ut på en långpromenad, för hon sa att det var väldigt varmt ute, men vi får se. Hon ska iallafall ta med kameran så det lutar sig mot hållet att jag följer med ut, eftersom att jag älskar att va med på bild, speciellt om jag får dumma mig ;)

Nej, nu ska jag gå ut på balkongen för att känna efter om det är varmt, sen får vi se vad som händer. Bloggar ikväll iallafall. Ha det bra!♣



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0